Wie heb ik aan de lijn?

dinsdag 21 februari 2017/Categorieën: Informatie

Zoals bekend is Ineke Kouwenberg met ziekteverlof. De enorme belangstelling die ouders tonen, zegt veel over de wijze waarop Ineke haar baan vorm geeft. Net als u, missen wij haar enorm. Gelukkig hebben we nog wat duizendpoten rondlopen hier op school.

Als u belt of binnenloopt is de kans groot dat u één van deze collega’s treft in plaats van Ineke. Vivian Knip (foto midden) is op dinsdag, donderdag en vrijdagmiddag aan het werk in het kantoortje naast de hoofdingang.

Kristel Versteegh (rechts op de foto) is alle dagen van de week aanwezig en ondersteunt het management op woensdag en vrijdagochtend. Vivian en Kristel zijn beiden al jaren als leraarondersteuner werkzaam op school. Zij hebben regelmatig contact met Ineke die vanaf de zijlijn de boel onverminderd bevlogen in de gaten houdt.

Op de dagen dat Kris en Vivian het management ondersteunen, neemt Angelique Bartstra (links op de foto) hun zogenoemde LO-taken over. Zij werkt dan met leerlingen in kleine groepjes. Angelique heeft 3 studerende kinderen, die allen op Wolters hebben gezeten. Zij is gediplomeerd leerkracht en heeft in het verleden reeds stage bij ons gelopen. Ook toen hebben we gretig gebruik gemaakt van haar flexibele inzetbaarheid.