Dit is de vakantieplanning 2020 2021 Alle evenementen zijn opgenomen in de online agenda De jaarplanning voor op de ijskast vindt u hier Tip: u kunt zich ook abonneren op onze digitale agenda

We hebben een pingpongtafel!

maandag 8 mei 2017/Categorieën: Nieuws

We hebben ene pingpongtafel bij elkaar gerend! En we maken een prachtbedrag over naar giro 555. Op donderdag 13 april hielden we onze Sponsorloop. In eerste instantie was het doel het aanschaffen van een pingpongtafel voor op het plein, maar de actualiteit haalde ons in met de grote voedselschaarste in Afrika.
Hierdoor hebben we onszelf een hoger doel gesteld: de hongersnood in Afrika. Al het geld dat we meer binnenkrijgen dan nodig is voor het plein en de pingpongtafel, doneren wij aan Giro 555!
Na het paasontbijt liepen de groepen 3 t/m 8 naar Arendsdorp waar meerdere parcours waren uitgezet. Het weer zat voor medio april goed mee. Het was droog, bijna windstil en zelfs half zonnig! Voor de start stond de hele school bij elkaar voor een gezamenlijke warming-up. Meester Bernard had de sfeer er direct goed in; iedereen deed enthousiast mee.  Daarna volgde het startsignaal
Het aantal rondjes dat vooraf was ingeschat werd ruimschoots gehaald door alle leerlingen. Sommigen liepen zelf het dubbele van de prognose. Met bezwete gezichten werden de rondes fanatiek gelopen en na afloop kreeg iedereen een drankje om bij te komen. Ook de kleuters hebben hun rondes gelopen; in de gymzaal waar een obstakel-run was uitgezet.
Veel dank aan alle hulp die tijdens de dag werd geboden.
Het totaalbedrag dat we hebben opgehaald is €10.777,28

Inmiddels is de pingpongtafel geleverd en geplaatst. Dit werd met groot gejuich onthaald!

Er staan veel mooie foto's van de sponsorloop in onze Fotogalerij. Wachtwoord vergeten? Mail Anky