Dit is de vakantieplanning 2020 2021 Alle evenementen zijn opgenomen in de online agenda De jaarplanning voor op de ijskast vindt u hier Tip: u kunt zich ook abonneren op onze digitale agenda

Wat gaan we doen in de vakantie?

vrijdag 16 december 2016/Categorieën: Nieuws

De kerstvakantie is in aantocht en de kinderen hoeven zich zeker niet te vervelen. De makers van de ZomervakantiePas hebben ook deze vakantie een supertof activiteitenaanbod samengesteld mét VakantiepasKorting.

Vakantiepas
Er is veel theater te beleven in o.a. Theater Dakota, Theater aan het Spui (Rabarber) en het Laaktheater. Creatievelingen kunnen in de ateliers van kunstenaars mooie dingen maken van restmateriaal en in het Haags Hiphopcentrum kunnen kinderen leren breakdancen, rappen of een graffiti workshop doen. Als klap op de vuurpijl zijn de oliebollen bij de beste oliebollenbakker van Den Haag weer een stuk goedkoper voor VakantiepasClubleden! Vanaf 12 december staan deze en veel andere activiteiten online op vakantiepas.nl.

Basisschoolkinderen kunnen zich via de website vakantiepas.nl aanmelden als VPClublid.
Zij krijgen dan 2 weken vóór elke schoolvakantie een mailtje met VakantiePas kortingsbonnen
en een link naar de website waar de activiteiten beschreven staan.

Is uw kind nog geen VPClublid, geef het dan (gratis) op via www.vakantiepas.nl

Tips voor kids
Is dat niet genoeg surf dan naar deze leuke website met veel leuke ideeën : http://www.tips4kidsgids.nl/

Veel plezier deze vakantie