Dit is de vakantieplanning 2020 2021 Alle evenementen zijn opgenomen in de online agenda De jaarplanning voor op de ijskast vindt u hier Tip: u kunt zich ook abonneren op onze digitale agenda

Vertrouwenspersoon voor de kinderen

donderdag 2 november 2017/Categorieën: Nieuws

Met ingang van dit schooljaar is Kaat Blaisse vertrouwenspersoon voor de kinderen. Kaat is een vertrouwd gezicht op Wolters. Ze is al 11 jaar lang de steun en toeverlaat van de onderbouw.

Als leraarondersteuner voor de groepen 1 t/m 3 helpt ze de juffen, werkt zij nauw samen met de intern begeleiders (IB'ers) én werkt zij met alle kindertjes. Iedereen kent Kaat en Kaat kent iedereen.

In haar ondersteunende rol is veel ruimte voor contact en raad en daad. Ook als de kinderen groter worden zoeken zij Kaat nog regelmatig op om even bij te kletsen.

Kaat heeft vanuit haar oprechte belangstelling in en betrokkenheid bij de kinderen de juiste kwaliteiten om de rol van vertrouwenspersoon te vervullen.

Inmiddels hebben de kinderen kennis gemaakt met Kaat in haar nieuwe rol. Kaat maakt er een punt van goed zichtbaar te zijn voor alle kinderen. Er is een brievenbus geplaatst, er zijn kaartjes gedrukt en een filmpje is vertoond aan alle leerlingen.

Ook volgt Kaat bijscholing gericht op deze functie om haar talent verder te professionaliseren en haar kennis over deze belangrijke vertrouwensfunctie te vergroten. Heeft u vragen, loop vooral even langs bij Kaat. Als zij druk is, kan Eveline Flink, (IB’er, aandachtsfunctionaris én kamergenoot van Kaat)  u ook van informatie voorzien. Hun kantoor bevindt zich op de begane grond naast de directiekamers.