Dit is de vakantieplanning 2020 2021 Alle evenementen zijn opgenomen in de online agenda De jaarplanning voor op de ijskast vindt u hier Tip: u kunt zich ook abonneren op onze digitale agenda

Vertrek juf Fenneke

donderdag 19 november 2015/Categorieën: Nieuws

In goed overleg met de directie heeft juf Fenneke ons laten weten, dat zij m.i.v. 1 februari a.s. haar dienstbetrekking bij Wolters wil beëindigen.

De onderliggende reden is een positieve, namelijk dat zij meer tijd wil hebben voor haar gezin. Wij verliezen in Fenneke een gewaardeerd collega, maar hebben begrip voor haar keuze. De kinderen en ouders van groep 3B zijn vandaag hierover geïnformeerd. Wij vertrouwen erop een geschikte kandidaat te vinden voor de ontstane vacature en zullen ouders vanzelfsprekend op de hoogte houden.