Dit is de vakantieplanning 2020 2021 Alle evenementen zijn opgenomen in de online agenda De jaarplanning voor op de ijskast vindt u hier Tip: u kunt zich ook abonneren op onze digitale agenda

Veilig naar school

maandag 5 september 2016/Categorieën: Nieuws

Het nieuwe schooljaar is goed van start gegaan. De jongste kleuters beginnen zich al aardig op hun gemak te voelen, groep 3 leert gretig het ene na het andere nieuwe woordje, de mooiste teken- en knutselwerkjes verschijnen alweer op de prikborden in de klassen en de gangen en ondanks de warmte wordt er hard gewerkt. Kortom: het is fijn op Wolters te zijn!

Met alle verkeersdrukte rondom de scholendriehoek willen wij opnieuw uw aandacht vragen voor de verkeersveiligheid van onze leerlingen en de leerlingen van de omliggende scholen (zie onderstaande link met tips):

Wij verheugen ons op (weer) een mooi schooljaar!