Dit is de vakantieplanning 2020 2021 Alle evenementen zijn opgenomen in de online agenda De jaarplanning voor op de ijskast vindt u hier Tip: u kunt zich ook abonneren op onze digitale agenda

Vakantieregeling 2017 2018

donderdag 12 januari 2017/Categorieën: Nieuws

De vakantieregeling 2017 2018 staat online. Ook de studiedagen zijn gepubliceerd, al is dat met enig voorbehoud. De vakanties liggen definitief vast. Voor de studiedagen 2 t/m 4 zijn wij afhankelijk van het bijscholingsaanbod van externe instellingen. Deze data zijn ten tijde van publicatie nog niet allemaal bekend. Het kan daarom zijn dat die studiedagen nog verplaatst worden. De definitieve Jaarplanning wordt begin juni gepubliceerd en rondgestuurd aan betrokkenen bij de school.