Dit is de vakantieplanning 2020 2021 Alle evenementen zijn opgenomen in de online agenda De jaarplanning voor op de ijskast vindt u hier Tip: u kunt zich ook abonneren op onze digitale agenda

VakantiepasClub herfstvakantie Den Haag

donderdag 4 oktober 2018/Categorieën: Informatie

De blaadjes vallen van de bomen en de kastanjes liggen voor het oprapen. Tijd voor de herfstvakantie!  Dat betekent een nieuw pakket activiteiten van de VakantiepasClub mét VakantiepasKorting.

Vogelvriendjes verven een pindakaashuisje bij Avonturia de Vogelkelder. In het Videogamemuseum spelen gamers allerlei oude en nieuwe games. Avonturiers gaan terug naar de prehistorie in Sea Life en voor de sportievelingen is er een Geheim Agent Bootcamp. Bekijk deze en alle andere activiteiten op www.vakantiepas.nl.

Is uw kind nog geen lid van de VakantiepasClub? Geef het dan gratis op via www.vakantiepas.nl en maak meteen gebruik van de kortingen. VakantiepasClubleden krijgen twee weken vóór elke schoolvakantie een mail met  kortingsbonnen en een link naar de activiteiten.