Dit is de vakantieplanning 2020 2021 Alle evenementen zijn opgenomen in de online agenda De jaarplanning voor op de ijskast vindt u hier Tip: u kunt zich ook abonneren op onze digitale agenda

Vakantiepas

maandag 19 juni 2017/Categorieën: Nieuws

De zomervakantie komt er weer aan, dus ook de VakantiePas. Hét paspoort voor kinderen van 4 t/m 12 jaar, boordevol activiteiten met korting. Vanaf 19 juni krijgen alle basisschoolleerlingen in Den Haag de VakantiePas uitgereikt op school. De pas vertegenwoordigt een waarde van zeker € 300,- aan kortingen voor kinderen en ouders, en geeft een handzaam overzicht van (zomer)activiteiten in stad en regio.

Deze zomer kunnen kinderen met de VakantiePas op zoek naar de held in zichzelf en een mooie medaille verdienen. Of ze worden de held van de klas, dan mogen ze met de hele groep gratis naar een heldenfilm. (Maar ze kunnen ook een held uit hun omgeving in het zonnetje zetten). Hoe? Dat staat allemaal op pagina 4 van de VakantiePas.

En alsof dat nog niet genoeg is, kunnen ze ook nog een fiets winnen of vrijkaartjes voor Duinrell. In de VakantiePas staat precies wat ze daarvoor moeten doen.

Wil je naar het theater of een museum, zwemmen, spelen of sporten, het kan allemaal met de VakantiePas.

Op de website vakantiepas.nl staan eventuele wijzigingen én extra activiteiten die niet in de ‘papieren’ VakantiePas staan.

Ga naar vakantiepas.nl voor meer informatie.