Turnploeg Wolters

zondag 20 maart 2016/Categorieën: Verslag

Wist u dat onze school een eigen turnploeg heeft?  En dat deze ploeg afgelopen zaterdag met maar liefst twee teams uitkwam op het scholentoernooi in de sporthal van de HALO aan de Laan van Poot?

Nou, dat is dus zo en weet u, het was een onwijs leuk evenement. Een toernooi waar leerlingen uit alle groepen van de bovenbouw (+ 1 talentje uit leerjaar 5), jongens, meisjes, a en b, alles door elkaar, samen streden voor de eer van de school. Dat deden zij met verve. Wat zullen meester Bernard en zijn assistente mama Mechteld,  trots op de turntalenten zijn geweest.

De tribunes zaten letterlijk propvol en daar had Wolters een lovenswaardig aandeel in; ouders, juffen en meesters moedigden de Wolterianen aan om nog hoger, nog verder en nog ingewikkelder te springen.

Wij verheugen ons op volgend jaar als de animo ongetwijfeld nóg groter zal zijn. Dank, meester Bernard, dat u de afgelopen weken de tijd hebt genomen om in de pauzes te oefenen met de kinderen en dat u de kinderen zo inspirerend begeleid heeft!

De foto's staan in de Fotogalerij