Dit is de vakantieplanning 2020 2021 Alle evenementen zijn opgenomen in de online agenda De jaarplanning voor op de ijskast vindt u hier Tip: u kunt zich ook abonneren op onze digitale agenda

Tips voor thuis

woensdag 2 december 2015/Categorieën: Toelichting

Wist u dat op onze website per vakgebied tips voor thuis zijn verzameld? Ouders vragen ons regelmatig "Wat kan ik thuis doen?". Het antwoord dat we daarop geven, zal in elk geval de boodschap moeten bevatten dat een kind thuis lekker op de bank moet kunnen hangen, of beter nog buiten in de boom. Tegelijk kan het voor het welzijn van het kind soms heel prettig zijn thuis op speelse  wijze aandacht te besteden aan schoolse vaardigheden. De groepsleerkracht is het eerste aanspreekpunt in dat geval. Hij/zij kent de leerling immers en heeft vaak net als de ouders een goed beeld welke aanpak kan werken voor een bepaalde leerling. De tips op de website zijn bedoeld als aanvulling op dit maatadvies. U vindt ze onder de tab voor Ouders.