Sportdag 2018

maandag 15 oktober 2018/Categorieën: Verslag

Op woensdag 26 september hadden wij onze sportdag. Mede dankzij het weer, was dit een onwijs geslaagde dag. Het energieniveau was zo hoog dat zelfs in de pauze iedereen op het veld de Macarena aan het doen was! De sportdag werd op traditionele wijze afgesloten met de voetbalwedstrijd tussen de leerlingen van groep 8 en de leerkrachten. Na een intense wedstrijd moesten de leerkrachten het helaas toch afleggen tegen de sportieve leerlingen uit groep 8. Ondertussen waren de kleuters op school er een feestje van aan het maken. Tenslotte willen wij de hulpouders nog hartelijk bedanken. Jullie inzet en enthousiasme heeft deze dag fantastisch laten verlopen. Op naar de volgende sportdag!

De sportdagcommissie