Sponsorloop 13 april

maandag 3 april 2017/Categorieën: Informatie

Doel
In Afrika eist hongersnood razendsnel steeds meer onschuldige levens. Uiteraard besteden wij daar, op leeftijdsadequate wijze, aandacht aan in de groepen. Giro 555 is geopend en wij willen niet stil blijven zitten.

Zoals u weet organiseren we op 13 april een sponsorloop. Dit idee is indertijd ontstaan omdat de opbrengst van het pleinfeest net niet toereikend bleek om een betonnen pingpongtafel aan te schaffen voor op het schoolplein. De kinderen wilden deze zo graag en het leek ons goed hen daar ook zelf een effort voor te laten doen. Zij hebben er zin in en zijn zó enthousiast dat wij nu al weten dat het leeuwendeel van de opbrengst ten goede kan komen aan een hoger doel: de hongersnood in Afrika. Dit zullen wij natuurlijk met de kinderen bespreken, zodat zij weten waar ze warm voor lopen. Wij hebben enorm veel zin in het evenement en hopen dat ook u, de sponsoren, warm lopen voor het evenement en de achterliggende doelen. U bent van harte welkom te komen aanmoedigen vanaf 10.15 uur in Arendsdorp. De groepen 1 en 2 zullen op school een eigen loop houden. Zodra de opbrengst bekend is, zullen wij u daarover informeren.

Sponsorkaart
De kaart is aan de kinderen meegegeven, graag uiterlijk 6 april retour. Verder info staat op de kaart.

Kleding / schoenen
De kinderen komen i.v.m. het Paasontbijt traditioneel in pyjama naar school en mogen ook in deze outfit deelnemen aan de sponsorloop of als dit te warm blijkt in sportkleding. Wel is het belangrijk dat de kinderen goede loopschoenen dragen.

Tot 13 april!