Sint en kluspiet

woensdag 16 november 2016/Categorieën: Informatie

Afgelopen weekend hebben we Sint en zijn pieten weer mogen verwelkomen. In de hal van de school  is een heuse bakkerij opgebouwd; de pieten willen Sint immers trakteren op een heerlijke verjaardagstaart. Èn er is alvast een comfortabele fauteuil neergezet in de kleutergang, naast de open haard, voor als Sint op bezoek komt bij Wolters.

Kluspiet
Sint heeft één van zijn Pieten gevraagd om wat klusjes op Wolters te doen. Het bakken van pepernoten vond deze kluspiet namelijk nog wat moeilijk. Intussen gebeuren er vreemde dingen op school. Kijk maar eens naar dit filmpje. Als dat maar goed gaat!!

Belangrijke data:
15-19 november: lootjes trekken groep 5 t/m 8 (cadeau tot € 5,-)
30 november: schoentje zetten
Op 5 december brengt Sint een bezoek aan school. Zoals ieder jaar ontvangen we hem met z’n allen om 8.30 uur op het schoolplein.
In verband met de Sinterklaasdrukte rondom de scholendriehoek willen we u vriendelijk, doch dringend verzoeken uw auto op de van Ruychrocklaan te parkeren.