Dit is de vakantieplanning 2020 2021 Alle evenementen zijn opgenomen in de online agenda De jaarplanning voor op de ijskast vindt u hier Tip: u kunt zich ook abonneren op onze digitale agenda

Schoolreisje

donderdag 20 april 2017/Categorieën: Nieuws

Op maandag 15 mei a.s. gaan we met de leerlingen van groep 1 t/m 7 op schoolreis naar Duinrell.
Wij verzamelen om   9.30  uur op het parkeerterrein bij Duinrell. U kunt met uw auto het parkeerterrein oprijden en daar uw kind(eren) bij de leerkracht(en) afzetten. Vervolgens kunt u gratis uitrijden. De schoolreis is om 15.00 uur afgelopen. We verzamelen weer op het parkeerterrein, waar u uw kind(eren) kunt ophalen. Wij vragen u vriendelijk uw kind(eren) af te melden bij de leerkracht voordat u naar huis gaat.
 Wilt u die dag uw kind(eren):

• Het gele Wolters-shirt laten dragen, de kinderen zijn dan duidelijk herkenbaar als Wolters-kinderen
  • Een tas of rugzak -voorzien van naam- , lunch en extra drinken meegeven
  • Liever geen zacht fruit en niet teveel snoep meegeven
We kiezen er bewust voor de kinderen een eigen lunch mee te laten nemen. Zo kan ieder groepje in eigen tempo door het park lopen en gezellig samen ergens picknicken wanneer het goed uitkomt.
 Aan het einde van de dag krijgen de kinderen een ijsje van school.

We verheugen ons op een gezellige, zonnige dag!