Dit is de vakantieplanning 2020 2021 Alle evenementen zijn opgenomen in de online agenda De jaarplanning voor op de ijskast vindt u hier Tip: u kunt zich ook abonneren op onze digitale agenda

Schoolmaatschappelijk werk

dinsdag 6 september 2016/Categorieën: Informatie

Ook dit jaar is Suzanne Dekker iedere donderdag op school aanwezig. Zij is onze Schoolmaatschappelijk werker. Een introductie:

Mijn naam is Suzanne Dekker. Ik ben werkzaam bij XtraPlus als schoolmaatschappelijk werker. Iedere donderdag van 9-14 uur ben ik op schoolvereniging Wolters aanwezig.

Als schoolmaatschappelijk werker ondersteun ik ouders, kinderen en leerkrachten. Samen zoeken we naar oplossingen voor allerlei vragen en problemen die te maken hebben met school, opvoeding of de thuissituatie.

Bij vragen zoals bijvoorbeeld:

• Zit uw kind niet lekker in zijn of haar vel?
  • Hebt u vragen over de opvoeding of het gedrag van uw kind?
  • Is er misschien extra ondersteuning nodig voor uw kind?
  • Zijn er omstandigheden in het gezin die extra aandacht nodig hebben?
  • Zoekt u hulp voor uzelf, maar weet u niet waar u terecht kunt?

Voor het maken van een afspraak kunt u contact opnemen met de intern begeleider of met de leerkracht van uw kind. De gesprekken zijn vertrouwelijk. Overleg met derden gebeurt alleen als u daar toestemming voor geeft. Dit geldt ook voor de gesprekken met uw kind. Er zijn geen kosten verbonden aan schoolmaatschappelijk werk.

Wilt u meer weten, kom dan gerust langs. U bent van harte welkom. Een uitgebreide toelichting treft u hier.

U kunt mij ook bellen: 06-24957512 of mailen: s.dekker@smw-basisschool.nl.

Voor meer informatie kunt u ook kijken op www.smw-basisschool.nl.