Pylonendienst stopt

dinsdag 24 mei 2016/Categorieën: Nieuws

Al vele jaren helpen ouders mee de verkeersveiligheid in de scholendriehoek te bevorderen door het plaatsen van pylonen op hoeken van straten. Inmiddels is dit niet meer nodig.

Na jaren trouwe dienst door menig Wolters-ouder is de pylonendienst opgeheven. De gemeente heeft  paaltjes geplaatst op de plaatsen waar niet geparkeerd mag worden. De oudercommissie stelt derhalve geen nieuw rooster meer op. Een hele opluchting voor de dappere pylonenouders die - soms met gevaar voor eigen leven - trouw de oranje signaaltjes wisten af te geven. En ook een hele opluchting voor al die ouders die ergens in het jaar ontdekten dat hun beurt reeds lang geleden geweest was; het type ouder waar de auteur van dit artikeltje in het verleden structureel toe behoorde. Weg pylonen, weg schuldgevoel!