Pleinfeest 2016

zaterdag 18 juni 2016/Categorieën: Verslag

In dit bericht alvast een voorproefje van de foto's van het pleinfeest. Kijk voor meer foto's achter de inlog in de Fotogalerij. Echt even doen. Het plezier straalt er vanaf. Via deze weg alvast heel veel dank aan al die vele handen die licht werk maakten.
Er werd gesjouwd met kraampjes, verwachtingsvolle kinderkoppies werden vakkundig geschminkt, terwijl ietsje verderop de heren van de BBQ in hoog tempo heerlijke saté's en broodjes worst uitserveerden. De stormbanen op het achterplein waren net als het open podium en de biertap enorme publiekstrekkers. Prachtig uitgedoste waarzegsters hadden hun hoofd en handen vol aan de continue informatiestroom die hen van gene zijde bereikte en voorspelden er jolig op los. Men hoorde er zelfs één fluisteren dat ze een mooie opbrengst van het feest in haar glazen bol had gezien...

Wat een mooi gegeven dat zoveel ouders en teamleden spontaan (en aangekondigd) hielpen waar dat nodig was om er een prachtig feest voor de kinderen van te maken. Zou die pingpongtafel op het voorplein er dan echt komen? Wij hopen het van harte en laten het u weten zodra de opbrengst bekend is.