Dit is de vakantieplanning 2020 2021 Alle evenementen zijn opgenomen in de online agenda De jaarplanning voor op de ijskast vindt u hier Tip: u kunt zich ook abonneren op onze digitale agenda

Pauzetijden en gym

zaterdag 5 november 2016/Categorieën: Informatie

Een aantal ouders van leerlingen uit de onderbouw is het opgevallen dat de lestijd van de gymnastiek-uren in de grote gymzaal iets is aangepast. Graag leggen wij u uit waarom.

Net als u, vinden wij het belangrijk dat kinderen (en medewerkers) voldoende tijd voor beweging en ontspanning krijgen. Daarom zijn wij dit schooljaar bij het maken van het vak-rooster uitgegaan van zuivere pauzetijden voor zowel leerlingen als leerkrachten. Dit houdt in dat een vak-uur niet meer uitloopt in een pauze. Ter aanvulling is er voor de kleuters een vast rooster gemaakt voor het gebruik van de kleine speelzaal, zodat zij de voor hen noodzakelijke beweging krijgen.