Dit is de vakantieplanning 2020 2021 Alle evenementen zijn opgenomen in de online agenda De jaarplanning voor op de ijskast vindt u hier Tip: u kunt zich ook abonneren op onze digitale agenda

Oogsten geblazen

dinsdag 31 mei 2016/Categorieën: Verslag

Met trots presenteren wij vier kleuterkanjers aan u. De heren links  tonen de allereerste oogst van de 'schooltuin' op het voorplein. Het was wellicht voorbarig en misschien ook een beetje per ongeluk, maar het is een radijs en hij telt!

De radijs uit de moestuin van de kleuters heeft na het oogsten eerst nog even een tijdje heerlijk in het warme handje van B. gezeten. Daarna zijn de mannen op missie door de school gegaan om iedereen te vertellen van het wonder dat natuur heet. Leerzaam, duurzaam en  ook nog leuk.
Ook op techniekvlak was het oogsten geblazen bij de kleuters. De rechterfoto wilden wij u niet onthouden. Twee knappe leerlingen hebben 2 dagen gewerkt aan deze moeilijke constructieopracht van TomTec. Het resultaat is minstens zo indrukwekkend als het radijsje van de vrienden uit groep 1. De juffen zijn apetrots. Wolters is klaar voor een groene toekomst vol vernuft!