Onderzoek naar leesgedrag

donderdag 30 maart 2017/Categorieën: Nieuws

Wordt er in uw gezin met plezier gelezen of komen jullie er nauwelijks aan toe? Praten jullie over school of zijn jullie daar thuis niet zo mee bezig?

Onderzoekers van de Universiteit Leiden willen graag weten hoe gezinnen thuis bezig zijn met lezen en school. Zij zijn benieuwd hoe u uw betrokkenheid bij school ervaart en hoe ze de samenwerking met ouders mogelijk kunnen verbeteren. Uw mening is daarvoor van groot belang!

Meedoen gaat heel gemakkelijk. Alles gebeurt online. U klikt op de link en vult in (minimaal) 15 minuten de enquête in. Als u klaar bent, klikt uw eventuele partner/mede-ouder op dezelfde link en beantwoordt alle vragen. Uw privacy is uiteraard zorgvuldig gewaarborgd. In deze informatiebrief vindt u hier uitgebreidere informatie over.

We vragen beide ouders/verzorgers van élk kind op deze basisschool om de enquête in te vullen. Het is dus heel belangrijk dat zoveel mogelijk vaders én moeders meewerken!

Om de enquête te starten is een wachtwoord nodig. Het wachtwoord is: School

Als u hier klikt, komt u bij het welkomstscherm en kunt u beginnen met invullen.

Mocht de link niet werken, dan kunt u onderstaande link ook kopiëren in uw browser: https://leidenuniv.eu.qualtrics.com/SE/?SID=SV_01HpXc4I7wYMFIV

Alvast hartelijk dank voor uw deelname(s)!