Nog 3 nachtjes slapen

vrijdag 19 augustus 2016/Categorieën: Nieuws

Hiep hiep hoera voor onze school! Wolters viert vandaag haar 138e verjaardag. En daarom trakteerde Nicoline van der Spek alle teamleden op een heerlijk stuk taart - van Maison Kelder natuurlijk.

De hele week zijn juffen en meesters bezig geweest de lokalen in te richten. Alle leerlingen zijn besproken in een zogenoemde warme overdracht, waarin de 'oude' leraren de ontvangende leerkrachten bijpraten over kinderen die zij gaan lesgeven dit jaar. Alle computersytemen zijn weer up to date, in het ICT-lokaal zijn extra werkplekken gecreëerd. De schriftjes en inlogcodes liggen klaar, de tafeltjes zijn gepoetst, de stemmen gesmeerd. Wij zijn er klaar voor én hebben enorm veel zin om er een mooi jaar van te maken.

Ben je nieuw dit jaar op Wolters, dan zien we je maandag graag om 8.30 uur op school. Voor groep 1 en 2 is dat in de lokalen. Leerlingen die in groep  3 t/m 8 zij-instromen ontvangen wij in het kleine speellokaal. Bij de hoofdingang staat iemand klaar om je de weg te wijzen.

Alle overige leerlingen starten om 9.00 uur. Tot maandag!