Dit is de vakantieplanning 2020 2021 Alle evenementen zijn opgenomen in de online agenda De jaarplanning voor op de ijskast vindt u hier Tip: u kunt zich ook abonneren op onze digitale agenda

Nieuwe gezichten

donderdag 3 december 2015/Categorieën: Nieuws

Wij zijn verheugd dat wij zowel voor juf Fenneke als voor juf Afra (die in januari met bevallingsverlof gaat) een goede vervanger hebben gevonden.

Charlotte Sanders komt vanaf 1 februari 2016 ons team versterken als groepsleerkracht van groep 3B. Zij is dit jaar afgestudeerd aan Hogeschool InHolland en heeft eerder stage gelopen op Wolters. Corinne de Keuning heeft de verkorte leerroute gevolgd aan de PABO van de Haagse Hogeschool en is in augustus van dit jaar afgestudeerd. Zij zal de tijdelijke vacature opvullen i.v.m. het zwangerschapsverlof van juf Afra en zal na de kerstvakantie starten. Wij hebben in beiden het volste vertrouwen en heten hen van harte welkom in ons team.

Links op de foto ziet u juf Corinne en rechts juf Charlotte.