Dit is de vakantieplanning 2020 2021 Alle evenementen zijn opgenomen in de online agenda De jaarplanning voor op de ijskast vindt u hier Tip: u kunt zich ook abonneren op onze digitale agenda

Muziek in 4B

donderdag 9 maart 2017/Categorieën: Verslag

Het is altijd mooi om de kuikentjes die het Wolters-nest verlaten later nog eens terug te zien in een rol of op een podium waar zij zich in hun element voelen. Voor Markje en Lodewijkje is dat bijvoorbeeld de politiek. Voor onze kleine Vita bleek dat vóór de klas en dóór muziek. Kijk maar naar de videobeelden.

Als deel van haar opleiding aan het Koninklijk Conservatorium, maakte oud-leerlinge Vita van der Dussen met enkele mede-studenten een muziektheatervoorstelling gebaseerd op de opera Carmen.

Toen zij haar 'oude juffie' van groep 8 benaderde of ze een try-out mocht doen, stemde Ingrid Leeksma natuurlijk direct in. En zo belandde de opera Carmen in het klaslokaal van groep 4B. Wat een mooi experiment en wat een verrijking bovendien!

Trotse juf
De kinderen waren enthousiast en deden gezellig mee. Vita en haar mede-studenten vonden het ook een geslaagde try-out. En dan juf Leeksma die apetrots en tot appelmoes geroerd, haar pupil zag stralen in al haar veelzijdigheid.

Video-beelden
Klik op de link voor de video-beelden.