Dit is de vakantieplanning 2020 2021 Alle evenementen zijn opgenomen in de online agenda De jaarplanning voor op de ijskast vindt u hier Tip: u kunt zich ook abonneren op onze digitale agenda

Museumnacht Kids

vrijdag 10 maart 2017/Categorieën: Informatie

Op zaterdag 18 maart is het de allereerste editie van Museumnacht Kids! Bijna 20 musea en culturele instellingen in Den Haag en Voorburg gaan s ’avonds open voor kinderen tussen de 4 en 12 jaar. Met speurtochten, knutselworkshops, dans en muziek is er van alles te doen! Koop je kaartje op www.museumnachtkids.nl
Op deze donkere winteravond openen de deuren van de Haagse musea zich speciaal voor kinderen tussen de 4 en 12 jaar met een leuk, spannend en creatief programma.

Datum: zaterdag 18 maart 2017
Tijden: Opening van 16.30 tot 17.00 uur in het Gemeentemuseum Museumnacht Kids van 17.00 tot 22.00 uur
Locaties: 19 musea en culturele instellingen in Den Haag en Voorburg doen mee. Je kunt terecht in: Electriciteitsfabriek, Escher in het Paleis, Filmhuis Den Haag, Galerij Prins Willem V, Gemeentemuseum, Gevangenpoort, Haags Busmuseum, Haags Historisch Museum, Huygens’ Hofwijck, Mauritshuis, Museon, Museum Beelden aan Zee, Museum, Swaensteyn, Omniversum, Toverlantaarnmuseum, Tweede Kamer, West, Willemsvaart
Prijzen: €7,50 reguliere prijs (vanaf 1 feb 2017) Voor ouders en kinderen gelden dezelfde prijzen
Kaartverkoop: Online op www.museumnachtkids.nl of bij de VVV Den Haag, Paagman Centrum, Paagman Fred, Museon, Gemeentemuseum, Escher in het Paleis, Huygens’ Hofwijck, Museum Swaensteyn.