Kind en scheiding

dinsdag 13 december 2016/Categorieën: Informatie

Als je ouders uit elkaar gaan is dat voor ieder kind verdrietig. Dat spreekt voor zich. Wij ondersteunen onze leerlingen waar wij dat kunnen. Soms is er behoefte aan meer hulp of aan contact met kinderen die hetzelfde doormaken. Is er interesse op Wolters voor een training voor kinderen van gescheiden ouders?

Vanuit de gemeente Den Haag biedt Jeugdformaat een zeer uitgebreid aanbod aan gratis trainingen om ouders, kinderen en professionals te ondersteunen bij het omgaan met scheiding. Er zijn trainingen op locatie waar ouders hun kind zelf voor aan kunnen melden (zie hier het aanbod ).

Het is ook mogelijk dat wij een training voor onze leerlingen op school organiseren (na schooltijd in een vertrouwde omgeving). Wij zijn benieuwd of daar behoefte  aan is en vragen u daarom onderstaande vraag te beantwoorden.

Inventarisatie interesse in het scheidingsaanbod van Jeugdformaat

Om een vervolg te kunnen geven aan de training verzamelen wij de mailadressen van de respondenten. Dit verplicht u tot niets. Wel zult u een terugkoppeling ontvangen over de eventuele vervolgstappen.