Dit is de vakantieplanning 2020 2021 Alle evenementen zijn opgenomen in de online agenda De jaarplanning voor op de ijskast vindt u hier Tip: u kunt zich ook abonneren op onze digitale agenda

Kerstviering

vrijdag 11 december 2015/Categorieën: Informatie

Woensdag 16 december aanstaande hebben de kinderen weer een kerstdiner van 17.00 – 18.30 uur. Van de klassenouders ontvangt u bericht over de invulling van het kerstdiner en het versieren van het klaslokaal. School zorgt voor bordjes, bestek en limonade.

Om de avond op tijd te kunnen starten, wordt aan de hulpouders gevraagd om 16.30 uur op school te zijn. Vanaf 16.45 uur gaat de deur open en kunt u de warme gerechten naar het klaslokaal brengen. De koude gerechten kunt u al om 12.30 uur in het klaslokaal afleveren. U mag natuurlijk foto’s maken. Om 17.00 uur starten we met het kerstdiner; voor de ouders staat dan de door de OC georganiseerde kerstborrel klaar op het plein. Om 18.30 uur gaan de deuren van de school open en kunt u uw kind(eren) ophalen.

De kerstvakantie start op vrijdag 18 december a.s. We zien de kinderen graag terug op maandag 4 januari a.s.

Team Wolters wenst u allen fijne feestdagen en een gelukkig, gezond 2016!