Dit is de vakantieplanning 2020 2021 Alle evenementen zijn opgenomen in de online agenda De jaarplanning voor op de ijskast vindt u hier Tip: u kunt zich ook abonneren op onze digitale agenda

Jaarplanning 2018 / 2019

dinsdag 5 juni 2018/Categorieën: Informatie

De jaarplanner 2018/2019 staat online. De planner is handig voor op de ijskast. Bent u meer digitaal georiënteerd, dan kunt u de digitale agenda raadplegen of importeren in uw eigen agenda. Let op:

De data met betrekking tot groep 8 zijn onder voorbehoud. Er is namelijk nog geen BOVO-planning beschikbaar voor komend schooljaar. BOVO regelt  voor de regio Haaglanden de overstap naar het voortgezet onderwijs. Afhankelijk van deze planning kunnen wij de gesprekken e.d. definitief inroosteren, hetgeen wellicht gevolgen heeft voor de overige activiteiten in leerjaar 8. De gehele planning van leerjaar 8 wordt z.s.m. geplaatst op de speciale groep-8-pagina op onze website.