Dit is de vakantieplanning 2020 2021 Alle evenementen zijn opgenomen in de online agenda De jaarplanning voor op de ijskast vindt u hier Tip: u kunt zich ook abonneren op onze digitale agenda

Impetigo (huidinfectie)

donderdag 21 januari 2016/Categorieën: Informatie

Vandaag werden wij geïnformeerd door de ouders van één van onze bovenbouw leerlingen dat hun kind impetigo heeft. Impetigo, ook wel bekend als krentenbaard, is een ontsteking van de huid. Omdat krentenbaard besmettelijk is, informeren wij u hierover. Door op de link naar het RIVM te klikken, kunt u meer lezen over impetigo. Indien er meer gevallen onder onze leerlingen bekend zijn, horen wij dat graag en andersom zullen wij u hierover informeren.