Dit is de vakantieplanning 2020 2021 Alle evenementen zijn opgenomen in de online agenda De jaarplanning voor op de ijskast vindt u hier Tip: u kunt zich ook abonneren op onze digitale agenda

Impetigo

maandag 19 juni 2017/Categorieën: Informatie

Enkele weken geleden is een geval van impetigo in de kleutergroepen aan ons gemeld. Vandaag ontvingen wij ook een melding van een leerling in de middenbouw. Impetigo is besmettelijk tot twee dagen na het starten van een antibioticakuur. Op school zijn wij alert op nieuwe gevallen en zullen wij goed toezien op de algemene hygiëne.

Meer informatie is te vinden op de website van het RIVM zoals een omschrijving en meest gestelde vragen en antwoorden .