Hoge kortingen op ICT voor u

dinsdag 8 maart 2016/Categorieën: Informatie

Wist u dat u software en hardware met hoge kortingen kunt kopen omdat uw kind een basisschoolleerling is?

Schoolspot.nl is dé ICT-webwinkel voor het basis- en speciaal onderwijs waar ouders en medewerkers met veel korting officiële software, hardware en andere ICT-gerelateerde producten kunnen bestellen. Deze korting kan oplopen tot wel 90% en dat wil de school jullie niet onthouden!

Schoolspot.nl is geen commerciële webwinkel, maar een dienst voor het onderwijs. Door slimme overeenkomsten die zijn gesloten met leveranciers en omdat jouw basisschool vaak al een gedeelte betaalt voor het gebruik thuis, krijg je flinke onderwijskorting als je via schoolspot.nl koopt.

Wat is er verkrijgbaar bij schoolspot.nl?
Het assortiment bij schoolspot.nl is zeer uitgebreid. Je kunt er terecht voor al je software van Microsoft, Adobe, Magix, McAfee, Symantec etc. Maar ook voor laptops, tablets, educatieve software en cursussen en nog veel meer... En het zijn allemaal de nieuwste versies voor soms maar een fractie van de winkelprijs.
Welke producten je in de webwinkel vindt en welke prijzen je ziet, is afhankelijk van de licenties die jouw onderwijsinstelling afneemt bij APS IT-diensten, de eigenaar van schoolspot.nl.

Hoe ontvang je deze korting?
Om te kunnen winkelen bij schoolspot.nl heb je een inlogaccount nodig. Heb je nog geen account dan kun je dat direct aanvragen bij schoolspot.nl, binnen enkele ogenblikken ontvang je via e-mail je inloggegevens en kun je gaan bestellen.

Kijk dus op schoolspot.nl, dé ICT-webwinkel voor iedereen in het basisonderwijs!