Halloween feest

vrijdag 4 november 2016/Categorieën: Verslag

Op slag van schemering verzamelde een bont gezelschap van spookjes, prinsessen, en schimmige figuren zich voor de poorten van de school. De avond viel, de deuren openden en de stoet trok naar binnen. Niets was wat hetzelfde.

Wat eens een gezellige kleedkamer leek, was nu een duister portaal dat leidde naar een wereld tussen de werelden van lang vergeten figuren uit aloude verhalen. Even was er in de school geen plek voor rekenen, taal of tekenen. Wolters vierde voor het eerst Halloween. De kinderen zagen er letterlijk fantastisch uit. Er werd gedanst, gelachen en gesnoept en af en toe best een beetje geschrokken.

Met de kinderen is goed nagepraat. Het enthousiasme was groot. Ook werd nuttige feedback gegeven. Wij zullen alle tops en tips meenemen in onze evaluatie. Voor nu is iedereen weer zijn eigen fijne zelfje. We kunnen vrolijk aan de slag met taal en rekenen en andere alledaagse dingen die even voor een uurtje naar de achtergrond waren verdwenen.