Dit is de vakantieplanning 2020 2021 Alle evenementen zijn opgenomen in de online agenda De jaarplanning voor op de ijskast vindt u hier Tip: u kunt zich ook abonneren op onze digitale agenda

Groep 6 naar Mauritshuis

vrijdag 30 september 2016/Categorieën: Verslag

Als warming up voor de Bouscholte week, die volgende week van start gaat, gingen de groepen 6 naar het Mauritshuis.

Gelukkig waren er genoeg ouders bereid om ons te brengen. In het Mauritshuis werden we opgedeeld in 4 groepen en kreeg iedere groep een gids. Er werd in eerste instantie iets verteld over het Mauritshuis zelf. Daarna kwamen de grote schilders aan de beurt. Bij ieder schilderij werd echt de tijd genomen. Zo kregen we heel veel informatie en ook hele leuke weetjes te horen. Er was ruim de tijd om vragen te stellen. En dat konden de kinderen echt super goed! De kinderen hebben laten zien dat ze heel goed naar kunst kunnen kijken en dat is nu precies wat ze nodig hebben voor de Bouscholte week!

Bekijk de foto's achter inlog in de Fotogalerij Wachtwoord vergeten? Mail even

We kwamen eigenlijk tijd te kort, want we hadden nog wel uren door het museum kunnen lopen. Wat een mooi museum en wat een boel schilderijen. We kijken uit naar volgende week! meer foto's zullen ongetwijfeld volgen, dus hou de website in de gaten.