Gelukkig hebben we de foto's nog

donderdag 2 november 2017/Categorieën: Informatie

Er worden zulke mooie dingen gemaakt bij de lessen beeldende vorming en natuurlijk reageert u dolenthousiast als de kinderen thuiskomen met hun maaksels; ook als u geen idee heeft waar u naar kijkt.  Maar soms wil het gebeuren dat een kleiwerkje vlak na thuiskomst uit de vingertjes glipt of dat de huishoudelijke hulp in al haar vlijt het kwetsbare bouwwerkje iets te grondig  heeft ‘opgeruimd’ (uzelf zou dat zelf natuurlijk nooit doen).

Gelukkig hebben we de foto’s nog! Rona en Marlies, onze vakleerkrachten beeldende vorming, plaatsen met regelmaat foto’s van trotse kinderen met hun kunstwerken veilig achter het slot van onze Fotogalerij.

Met de komst van Parro wordt de fotogalerij op onze website minder intensief gevuld en door u ook minder bezocht.

Parro laat zich makkelijker bedienen is actueler van aard. Daarom leek het goed u nog eens te attenderen op dit praktische archief en al die leuke foto’s van al die unieke stukken! Het is werkelijk knap wat de kinderen onder de zeer kundige begeleiding van onze docenten beeldende vorming maken.

Wachtwoord vergeten? Mail even naar Anky.