Dit is de vakantieplanning 2020 2021 Alle evenementen zijn opgenomen in de online agenda De jaarplanning voor op de ijskast vindt u hier Tip: u kunt zich ook abonneren op onze digitale agenda

Gebruik kleuteringang

woensdag 24 januari 2018/Categorieën: Informatie

Wij vragen vriendelijk, bij het ophalen van de kleuters, gebruik te maken van de kleuteringang. Dat is de ingang aan de kant van het lokaal van groep 1A. Ook vragen wij u de school aan die kant te verlaten.

De tussendeuren aan de kant van de hoofdingang blijven dicht. Dat geldt ook voor de deuren van de hoofdingang, totdat de school voor de rest van de kinderen uitgaat.

Dit i.v.m. de veiligheid van de kinderen en de rust in de school.

Op Wolters kunnen kleuters kunnen vanaf 14.30 uur in de klassen opgehaald worden, terwijl de rest van de school om 14.45 uur uit gaat. Ook op woensdag kunnen de kleintjes een kwartier eerder dan de overige groepen gehaald worden. Dit om het ophalen rustig te laten verlopen voor de kleintjes. Om 14.45 uur brengen de leerkrachten de leerlingen van groep 3 t/m 8 naar buiten.