Dit is de vakantieplanning 2020 2021 Alle evenementen zijn opgenomen in de online agenda De jaarplanning voor op de ijskast vindt u hier Tip: u kunt zich ook abonneren op onze digitale agenda

Evaluatie naschoolse activiteiten

donderdag 14 januari 2016/Categorieën: Nieuws

In september van dit schooljaar zijn we, bij wijze van proef, gestart met het beschikbaar stellen van ruimte aan aanbieders van naschoolse activiteiten. Om te beoordelen of wij het aanbod willen uitbreiden en of wij verder willen gaan met het huidige aanbod roepen wij ouders van deelnemers op om voor 1 februari feedback te geven via deze link:

Evaluatieformulier Naschoolse activiteiten

Deze online enquête bestaat uit slechts 5 meerkeuzevragen en is dus zo ingevuld.

Uw medewerking wordt zeer gewaardeerd. Als uw kind deelnam aan twee activiteiten vragen wij u voor iedere activiteit een aparte enquête in te vullen.  De enquête is anoniem, wel wordt uw ip-adres vastgelegd. Alvast dank!