Cross-over 6A / 6B

maandag 27 juni 2016/Categorieën: Verslag

In groep 6 doen we het laatste geschiedenishoofdstuk van het jaar anders dan anders:

De klassen zijn verdeeld in groepen. Iedere groep neemt een les uit het hoofdstuk voor zijn rekening. Die les gaan we op allerlei manieren beleven: we maken een verhaal met een Powerpoint Presentatie, we bouwen en knutselen rondom het thema en we maken een tableau vivant. Als laatste presenteren we aan elkaar het werk.

Als klap op de vuurpijl hebben we de groepen ook lekker gehusseld. Ieder groepje bestaat dus uit leerlingen van 6A en 6B, een cross-over dus. In het begin moesten we er allemaal een beetje inkomen. Wat was nu toch eigenlijk de bedoeling? Maar al gauw was iedereen lekker aan het werk.

Het iss heel gezellig en gelukkig zijn we nog lang niet klaar. Volgende week gaan we er gewoon nog mee door! We zullen elke keer foto’s op de site zetten zodat jullie alles kunnen volgen!

Inloggegevens vergeten? Mail even naar anke@schoolverengigingwolters.nl