CPC-loop groot succes

maandag 7 maart 2016/Categorieën: Verslag

Wat was het een feest om al die bananengele bandana's voorbij te zien razen op de korte en lange afstanden van de CPC Loop. Zwoegende coaches die hun enthousiaste kroost amper bij konden houden, joelende leerlingen die hun ouders trots naar de eindstreep schreeuwden en sportieve leraren die zich naar een persoonlijk record lieten juichen door blijmoedige collega's. Het Wolters-wij-gevoel was alom aanwezig en het voelde goed daar deel van te zijn.

De organisatie was tot in de puntjes verzorgd. Zelfs de foto's kreeg deze webredacteur keurig met een linkje toegestuurd. Klik op de link  en zie hoe leuk het was.

Wat rest, is het genieten van de glimmende medailles en de stralende koppies die vandaag in alle bouwen de school bevolkten. Wij kijken dankbaar terug op een prachtig ouder-initiatief.