CPC 2017

maandag 13 maart 2017/Categorieën: Verslag

De CPC 2017 was een groot succes, zeker ook voor de vele, vele Wolters-deelnemers met dank aan moeders Caroline en Gwen. Net als vorig jaar hadden zij de boel tot in de puntjes verzorgd. Er was fruit, koffie en limo. Dankzij de sponsors rende ieder kind letterlijk stralend in een niet te missen goudgele trui over het parcours. Alles klopte, zelfs het weer.

Inmiddels hebben de ouders van de deelnemers een link naar het fotoverslag ontvangen. Ook daarin is dus voorzien. Ons rest het kopiëren van één afbeelding ter illustratie van bovenstaande.

Caroline en Gwen geven na dit jaar het stokje door. Wij bedanken ze van harte namens al die blije koppies!