Dit is de vakantieplanning 2020 2021 Alle evenementen zijn opgenomen in de online agenda De jaarplanning voor op de ijskast vindt u hier Tip: u kunt zich ook abonneren op onze digitale agenda

Benodigdheden per leerjaar

dinsdag 21 juni 2016/Categorieën: Informatie

Vast onderdeel van de zomervakantie is het bezoek aan de schoolcampus, weliswaar niet meer bij V&D, maar toch. Dan is het fijn te weten welke artikelen in elk geval nodig zijn. Voor ieder leerjaar is dat terug te lezen op het leerlingendeel van de website. Print het lijstje en neem het vooral mee als u op pad gaat, dan heeft u altijd nog een tegenargument als uw kind u probeert te overtuigen dat die fluorescerende mega-gum echt een must is.