Afscheid juf Rieneke en juf Mariette

dinsdag 20 juni 2017/Categorieën: Nieuws

Op 5 juli nemen we met alle leerlingen en ouders afscheid van onze zeer gewaardeerde juffen Rieneke en Mariette. Die ochtend ontvangen we de dames met de hele school op het plein, waar zij met bloemen worden onthaald. Zij zullen worden toegesproken en toegezongen. Ouders zijn van harte welkom deze ontvangst luister bij te zetten met hun aanwezigheid.

Na de ontvangst nemen we afscheid van de ouders en maken kinderen en leraren zich op voor de finale van de W-factor in de grote gymzaal. Iedere groep vaardigt één act af die op mag treden voor de hele school. Samen met juf Mariette en Rieneke gaan we genieten van 16 spectaculaire optredens. Aan het einde van de ochtend zwaaien de dames de leerlingen uit.