Sportdag

vrijdag 6 september 2019/Categorieën: Informatie

Op vrijdag 13 september vindt de jaarlijkse sportdag plaats. Voor de groepen 1 en 2 is deze in en rond de school, voor de groepen 3 tot en met 8 op HDM. Voor de groepen 1 en 2 is de sportdag van 08:30 uur tot 11:30 uur, voor 3 tot en met 8 van 09:00 uur tot 12:30 uur. De sportdagcommissie is al geruime tijd bezig met de voorbereidingen. Van het uitzoeken van de benodigde materialen tot contact opnemen met de weergoden, niets wordt aan het toeval over gelaten, om zo te zorgen voor een fantastische dag. Uiteraard kan ook deze sportdag alleen perfect verlopen met behulp van genoeg vrijwilligers. Meld je aan via de groepsleerkracht of via de klassenouders van je klas. Willen jullie zorgen voor de een shirt in de juiste teamkleuren? Groep 3 en 4 Geel, Groep 5 en 6 Blauw en Groep 7 en 8 Rood. De sportdag wordt traditioneel afgesloten met de voetbalwedstrijd tussen de groepen 8 en de leerkrachten. Ouders zijn van harte welkom om tussen de kinderen op de tribune te komen aanmoedigen!