Leerlingen  >  Vertrouwenspersoon

Ik wil je iets vertellen...

Soms wil je iets vertellen, iets waar je mee zit. Dan kies jij met wie je wilt praten; je vrienden, je ouders of je leraar bijvoorbeeld. Maar soms wil je het niet met hen delen. Soms is het iets waarvoor je je schaamt, of iets waarvan je vindt dat het geheim moet blijven. Dán is het goed om te weten dat er nóg iemand is, waar jij bij terecht kan. Dat is de vertrouwenspersoon. Bij ons op school is dat Juf Kaat.

Wanneer ga je naar Kaat?
Je komt bij de vertrouwenspersoon, als je op zoek bent naar een luisterend oor.

• Is er iets wat je eigenlijk niet met iemand wilt bespreken, maar moet je er wel steeds aan denken?  Dan ga je naar Kaat.
• Gaat het over pesterijen, word je gedwongen dingen te doen die je eigenlijk niet wilt, of  maak je je zorgen over iemand anders op school? Dan ga je naar Kaat.
• Zijn er dingen waarvan je niet weet of het normaal is en durf je het aan niemand te vragen? Dan ga je naar Kaat.

Waar vind je Kaat?

Juf Kaat is eigenlijk altijd overal. Ze helpt bij de kleuters en in groep 3. Daar kan je haar dus vaak vinden. Zij heeft ook een kantoortje op de begane grond (naast het kantoor van mevrouw Van der Spek). Als je met haar wilt praten, dan kan je altijd naar haar toe komen om een afspraak te maken. Ook kun je een briefje in de bus bij haar kantoortje doen. Vind je mailen fijner dan kan dat natuurlijk ook: kblaisse@schoolverenigingwolters.nl . Kijk maar wat voor jou het prettigst is. De deur staat altijd open!