Team Wolters

maandag 19 februari 2018/Categorieën: Nieuws

Wij zijn zeer verheugd dat juf Caroliene haar werkzaamheden heeft hervat. Juf Ingrids herstel zal nog even duren. Wij wensen haar alle sterkte.

Juf Josée keert na de krokusvakantie terug. Haar dramalessen werden enorm gemist door de kinderen. Daarom is het heel fijn dat juf Josée de groepen 1 t/m 6 aan de beurt zal laten komen aan de hand van een ingekort schema. De groepen 7 hebben reeds kerstspel gedaan; de organisatie van het eindspel heeft zij overgedragen aan juf Anke, die er, met haar ervaring als drama-docent uit het verleden, zeker iets moois van zal maken.

De griepgolf heeft ook op Wolters genadeloos huisgehouden. Een aantal teamleden is vanaf de kerstvakantie afwezig geweest. Het was voor directeur, Nicoline van der Spek, elke dag een hele puzzel om te voorkomen dat er klassen opgesplitst of naar huis gestuurd moesten worden.
Dan is het mooi te zien dat onze keuze voor een breed zorgteam stevig bijdraagt aan de continuïteit in het lesprogramma. Mede dankzij hen en zeker ook dankzij de bereidwilligheid van enkele parttime collega’s, hebben de kinderen alle dagen een vertrouwd gezicht voor de klas gezien.