Sinterklaas op Wolters

maandag 19 november 2018/Categories: Toelichting

Beste ouders,

Afgelopen zaterdag zijn Sint en zijn pieten weer in ons land aangekomen. Op school is een heuse pepernotenfabriek gebouwd.  In de pepernotenfabriek van Sinterklaas wordt ontzettend hard gewerkt. Alle kinderen moeten weer voorzien worden van pepernoten. Het is een drukte van jewelste op de werkvloer. Voordat Sinterklaas de pepernoten in de schoenen van alle kinderen stopt, hebben zij al een lange weg afgelegd. Ik weet zeker dat er klassen zijn die de pepernootpieten gaan helpen om pepernoten te maken voor Sinterklaas.
Er worden niet alleen pepernoten gebakken, er zijn ook belangrijke data die we aan u door moeten geven:
19 november: lootjes trekken groep 5 t/m 8 (cadeau tot € 5,-)
26 november: schoentje zetten
Op 5 december brengen Sint en zijn pieten hun jaarlijkse bezoek aan Wolters. Om 8.30 uur ontvangen wij hen met z’n allen op het schoolplein.
In verband met de Sinterklaasdrukte rondom de scholendriehoek willen we u vriendelijk, doch dringend verzoeken uw auto op de van Ruychrocklaan te parkeren.
Sint zal eerst een bezoek brengen aan de groepen 1 en 2, gevolgd door een speciaal programma in de kleine speelzaal met de groepen 3 en 4. De groepen 5 t/m 8 vieren het Sinterklaasfeest met surprises in de klas.
Graag wijzen wij u erop dat de kinderen hun surprise op dinsdagmiddag na 15.00 uur en woensdagochtend tussen 8.00 en 8.20 uur in de klas kunnen zetten. Vanwege het Sinterklaasprogramma gaat de deur daarna dicht.
Om 12.30 uur zijn alle kinderen vrij.

Hartelijke groet,
Frank van der Schoot