Kerst Informatie

donderdag 14 december 2017/Categories: Informatie

Wat vliegt de tijd. Na een zeer geslaagde Sintviering, lijkt het alsof er serene rust is neergedaald in de school. In alle klassen brandt de kerstboom en tijdens de “grote versierdag” is de school opnieuw omgetoverd in prachtige kerstsferen. Dit onder leiding van juf Rona en juf Marlies en met inzet van vele hulpouders. Dank u wel!

Kerstviering
Voordat het zover is, informeer ik u graag over de jaarlijkse kerstviering met een kerstdiner voor alle kinderen. Dit vindt plaats op woensdag 20 december a.s.  van 17.00 – 18.30 uur. Van de klassenouders ontvangt u bericht over de invulling van het kerstdiner en het versieren van het klaslokaal. School zorgt voor bordjes, bestek en limonade.

Hapjes en hulpouders
Om de avond op tijd te kunnen starten, wordt aan de hulpouders gevraagd om 16.30 uur op school te zijn. Vanaf 16.45 uur gaat de deur open en kunt u de warme gerechten naar het klaslokaal brengen. De koude gerechten kunt u al om 12.30 uur in het klaslokaal afleveren. U mag natuurlijk foto’s maken. Om 17.00 uur starten we met het kerstdiner; voor de ouders staat dan de door de OC georganiseerde kerstborrel klaar op het plein. Om 18.30 uur gaan de deuren van de school open en kunt u uw kind(eren) ophalen.

Ouderborrel
De ouders organiseren hun eigen kerstborrel op het plein tussen 17.00 en 18.30 uur:
Verscholen onder een dik pak sneeuw zal dit jaar naast de hoofdingang de Wolters pré skihutte liggen. Voor ieder wat wils, want onder het genot van verse warme Glühwein of een heerlijk koud pulletje bier zullen bekende kersthits in rap tempo worden afgewisseld  met gezellige traditionele Schlagernummers. Zowel contant- als pinbetalingen worden door het barpersoneel geaccepteerd. Eventuele opbrengsten van de avond zullen worden overgemaakt aan Stichting Wolters.
De initiatiefnemers van de Wolters Kerstborrelcommissie hopen u allemaal de 20ste in onze Stube aan de zijkant van de school te begroeten.
De ouders met de mooiste kerstoutfits winnen een speciaal Wolters Glühwein arrangement!

Kerstvakantie
De kerstvakantie start op vrijdag 22 december a.s. We zien de kinderen graag terug op maandag 8 januari a.s.

Wij wensen u alvast fijne feestdagen en een heel gelukkig, kleurrijk en inspirerend 2018!