Bizworld groep 8

maandag 12 februari 2018/Categories: Nieuws

De afgelopen week hebben de leerlingen van groep 8 hun eigen, fictieve onderneming opgezet en in spelvorm ervaren hoe het is om je eigen bedrijf te hebben. Heel leuk en heel leerzaam!

Tijdens deze week doen de leerkrachten een stapje terug en wordt de groep begeleid door ervaren ondernemers. De kinderen ontdekten hun commerciële talent, hun managementskills en het belang van een kloppende balans. Ze stonden voor keuzes die niet altijd makkelijk waren; gaan we voor korte termijn gewin, voelen wij een verantwoordelijkheid naar de volgende generaties en kiezen we voor duurzaamheid? Hóe brengen wij ons product aan de man? Gaan we voor kwaliteit of kwantiteit?

Wij blijven het bijzonder vinden dat er onder de Wolters-ouders ondernemers zijn die ondanks hun drukke agenda een hele week vrij-roosteren om onze leerlingen een week te bezorgen waarin zij zoveel leren over het ondernemerschap in al haar facetten.

De kinderen vonden het te gek.

Hartelijk dank Heleen Dura, Philip Gerzon, Martijn Snijder en de hulpouders!!!

Meer foto's vindt u achter de inlog in de fotogalerij. Inloggegevens vergeten? Mail Anky