Belangrijke informatie

donderdag 6 juli 2017/Categories: Informatie

Afscheid groepen 8
Morgen nemen we op het plein afscheid van de groepen 8. Om 11.45 uur gaat de eerste bel. Dan gaan de groepen 1 t/m 7 buiten klaarstaan om de groep achters uit te zwaaien. Maakt u ruimte voor onze leerlingen? Om 12 uur gaat de tweede bel en komen de 60 basisschoolverlaters één voor één naar buiten om hun vleugels te spreiden en het Wolters-nest te verlaten.

Benodigdheden
Op onze website staat onder de tab leerlingen per leerjaar een lijstje met benodigdheden voor het nieuwe schooljaar. Handig om mee te nemen als u de schoolcampus bezoekt!

Franse lessen groep 7&8
Over de Franse lessen zijn  wij  in gesprek met een prettige, ervaren docent. Zodra er meer informatie is zullen we ouders van leerjaar 7/8 hierover mailen. Klik hier voor meer informatie over het voor- en naschools aanbod.

Gevonden voorwerpen
Loopt u nog even langs de gevonden voorwerpen? Na de zomer starten we met een leeg rek.

Bereikbaarheid in de zomervakantie
In de vakantie is de school voor ouders gesloten. Vanaf maandag 14 augustus wordt de email weer gelezen en beantwoord.

Oudercommunicatieapp
We gaan komend schooljaar van start met de oudercommunicatieapp Parro. De app is al te downloaden in de diverse appstores. Voor het activeren ontvangt u van ons nadere informatie in september.

Bedankt
Juf Rieneke en juf Mariette zijn enorm dankbaar voor het warme afscheid gisteren op het plein en later in de school en met het team. Zij maken graag van deze laatste WWW gebruik de ouders te bedanken voor hun lieve reacties en attenties en voor de fijne samenwerking door de jaren heen.

Start nieuwe schooljaar
De eerste schooldag is op maandag 21 augustus. Let op: nieuwe leerlingen worden om 8.30 uur ontvangen in de school.  Om onze aandacht goed te kunnen verdelen, gaan de deuren voor de huidige leerlingen een half uur later open: om 9.00 uur. U bent dan van harte welkom uw kind in de klas te brengen en een kijkje te nemen in de nieuwe klas.

Fijne vakantie
Team Wolters wenst alle leerlingen en hun ouders een heerlijke zomer. We nemen in vertrouwen afscheid van de groepen 8 en verheugen ons op de komst van nieuwe Wolters-leerlingen na de zomer.

Tot ziens!