Aanmelden CPC loop

maandag 4 januari 2016/Categories: Informatie

Zondag 6 maart is het weer zover: de jaarlijkse CPC loop in Den Haag! De inschrijving hiervoor is vanaf vandaag geopend. Hieronder vind je meer informatie over de loop en de inschrijving.
Je kunt je kind(eren) tot zaterdag 16 januari opgeven voor de CPC 2016 scholenloop.

CPC afstanden
Ernst en Bobbyloop (1 km)
Voor de jongsten (t/m 10 jaar) is er de Ernst & Bobbie Kinderloop. Tijdens dit onderdeel worden de kinderen aangemoedigd door de vele toeschouwers én de entertainers Ernst & Bobbie (bekend van tv en theater). Voorafgaand aan de loop verzorgen de tv-helden een geweldige warming-up met bekende liedjes en dansjes.
Jeugdloop (2,5 km)
De Jeugdloop is bedoeld om de jeugd (8 t/m 12 jaar) kennis te laten maken met de loopsport. Langs het parcours van 2,5 km staan er vele enthousiaste toeschouwers die je aanmoedigen, om iedereen naar de eindstreep te juichen!

Coaches
Vaders, moeders, opa’s en oma’s mogen als begeleider meedoen aan de loop. Ouders en begeleiders bij de Scholenloop 1 km en 2,5 km zijn verplicht om een coachstartnummer te dragen. Bij de inschrijving kun je een coachstartnummer bestellen voor de begeleider. In verband met de veiligheid van het kind adviseren wij minstens 1 coachnummer per gezin te bestellen.

Elektronische inschrijving
De inschrijving is vanaf vandaag geopend. Om in te schrijven ga je naar de inschrijfpagina
Je kunt je online inschrijven tot woensdag 27 januari.
Na inschrijving volgt een automatische bevestiging van inschrijving en een factuur via de mail.
Pas nadat je betaling door ons is ontvangen is je inschrijving definitief. Je betaling moet uiterlijk vrijdag 29 januari door ons zijn ontvangen.

De kosten voor de scholenloop zijn:

Scholenloop 1 km (Ernst & Bobbie Kinderloop): € 3,- per deelnemer

Scholenloop 2,5 km (Jeugdloop): € 4,- per deelnemer

Coach startnummer: € 2,- per coachnummer

Bij je inschrijving zit inbegrepen

Startnummer(s) voor deelnemende kinderen en coaches

Medaille voor de deelnemende kinderen
Coole Woltersgadget voor de deelnemende kinderen
Welverdiende snack in de Woltersstand na afloop van de loop

Deelnemers via de CPC-site:
We horen het graag als je je kind(eren) al eerder hebt ingeschreven via de CPC-site. Stuur een mail aan cpcwolters@gmail.com met naam, klas en loop (1/2,5 km), zodat wij informatie over het programma en de Woltersstand op 6 maart naar je kunnen mailen.

Tot slot
De organisatie van de scholenloop Wolters is een ouderinitiatief, mede mogelijk gemaakt door 9 sponsoren en ondersteund door school. Deelnemers ontvangen in februari aanvullende informatie over de scholenloop via de mail. Voor vragen over je aanmelding kun je een e-mail sturen naar cpcwolters@gmail.com